Více o mně a mém blogu

Irena Zítková

Více o mně a mém blogu

Narozena za éry komunismu a vychována skromnými a poctivými rodiči ke skromnému a poctivému životu, osvobozená tímto od přehnaného lpění na materiálních věcech, honbou za povrchními hodnotami a zábavou dnešní společnosti, ale vedená k hodnotám trvalým, lidským, pro řádný život nutným, dnes se bohužel vytrácejícím, a proto tolik potřebným ke znovuoživení. I když mnohé v mé výchově chybělo, spatřuji ji dnes jako velmi přínosnou pro můj další osobní i profesní rozvoj, neboť mi dává základy, na kterých je možno stavět, což dnes tak běžné nebývá. Po několika neúspěšných pubertálních letech si bohudík toto veliké štěstí uvědomuji a chci začít nově objevené možnosti realizovat.

9.9.2010 v 13:09 | Karma článku: 5.23 | Přečteno: 362 |
Počet článků 9 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1380
Jsem příznivcem mnoha věcí dnes neprávem a nevědomky označovaných jako alternativní, věcí osvědčených, věcí majících logiku a smysl.

Více o mně a mém blogu